Joukkueen valmentajana toimii Mika Koskinen ja joukkueenjohtajana Kimmo Yli-Savola. Seuran puheenjohtaja Kari Kilpinen.
Muutoksia kauden 2019 toimintaan
Pelaajamäärän olennaisen vähenemisen takia Peli-Veikot pelaa kaudella 2019 kki45-sarjaa (7v7).
Pienkenttäpelien lisäksi joukkue pelaa harjoitusotteluita ja osallistuu myös erilaisiin turnauksiin, joissa voivat käydä kaikki harjoituksiin osallistuvat. Ensimmäinen turnaus (KoPa 60v-juhlaturnaus) pelataan lauantaina 18.5.2019.
Harjoitusvuoroja joukkueella on kesäkaudella 2 kertaa viikossa. Futsal-harjoitusvuorot jatkuvat huhtikuun loppuun asti.
Palaveri ti 26.2. klo 18 Ravintola Peluri (ent. Elmo)
Kauden 2019 sarjapaikkoihin liittyvä palaveri tiistaina 26.2. klo 18 ravintola Pelurissa (entinen Elmo).
Kaikki mukaan kuulemaan ja keskustelemaan, osoite Aleksanterinkatu 6.
Kisapuisto Stadionin kenttävuoroihin rajoituksia
Kausi 2019 lähestyy
Joukkoja kasataan jo alkavan kauden sarjoihin. Jos haluat tullaan mukaan toimintaan niin löydät joukkueen sivuilta http://peve.fi miten pääset mukaan.
Myös jo olet jäämässä pois toiminnasta niin siitä on hyvä ilmoittaa Kari Kilpiselle kari.kilpinen@salpaus.fi.
Muista olla joukkueen toiminnassa ilman että käyt pelaamassa sarjapelejä. Eli käydä joukkueen harjoitusvuoroilla, jotka kesäkaudella ovat seuraavat:
- tiistaisin Paavola tn klo 19:30
- torstaisin Mukkula / Kisapuisto klo 19:30
- perjantaisin Laune klo 19:30
KKI40- ja KKI50-sarjan joukkueet
Launtaina 9.2. futsal-vuoro normaalisti
Lauantaina 9.2. Jatkuvat futsal-harjoitukset klo 11 -12:15 . Vaikka Salpausselän kisat on käynnissä, niin pihaanajo Svinhufvudinkatu 8 parkkipaikalle on sallittu.
Sunnuntaina 3.2. ei harjoituksia
Runsaas lumentulon johdosta kenttä on suljettu 3.2.
Peli-Veikot vieraili Vääksyssä
Futsal-harjoitusottelu Vääksyssä lauantaina 19.1.2019
Peli-Veikot pelaa futsal-harjoitusottelun Vääksyn urheilutalolla lauantaina 19.1.2019 klo 12:30 – 14:00. Vastassa on Jussi Sirénin luotsaama Bar 16:n ikämiespainoitteinen ryhmä. Ottelu on tarkoitettu kaikille PeVen harjoituksissa käyneille. Ja miksei muillekin 😉
Lähtö yhteiskuljetuksena klo 11:30 Päijänteen- ja Vesijärvenkadun kulmasta. Ilmoitukset harjoituksen yhteydessä tai mobiilisti Kimmo Yli-Savolalle esim. WhattsApin (0503737313) kautta.




